husta vyzva

1

husta vyzva

2

husta vyzva

3

husta vyzva

4

husta vyzva

5

husta vyzva

6

husta vyzva

7

husta vyzva

8

husta vyzva

9

husta vyzva

10

husta vyzva

11

husta vyzva

12

husta vyzva

13

husta vyzva

14

husta vyzva

15

husta vyzva

16

husta vyzva

17

husta vyzva

18

husta vyzva

19

husta vyzva

20

husta vyzva

21

FIT-DEN

husta vyzva

15. DEN

SNÍDANĚ PRO 15. DEN

Řecký jogurt Milko, jak ho milovali i staří Řekové

Suroviny:

Řecký jogurt Milko bílý
lžíce medu
vlašské ořechy

Postup:

Do pohárku dáme Řecký jogurt Milko, posypeme na pánvi orestovanými ořechy pro lepší chuť a polijeme medem.

milko
milko

VEČEŘE PRO 15. DEN

Pálivé krůtí nudličky s kuskusem

Suroviny:

200 g krůtího masa
1 cibule
1 Řecký jogurt Milko bílý
1 rajský protlak
olivový olej
chilli omáčka

Postup:

Maso nakrájíme na nudličky, přidáme Řecký jogurt Milko, rajčatový protlak, 2 lžíce olivového oleje a zakápnem chilli omáčkou. Vše promícháme a necháme alespoň hodinku uležet. Osmažíme nakrájenou cibuli a dáme stranou. Pak na pánvi orestujeme naložené maso. Jako přílohu podáváme kuskus uvařený ve vývaru. Nakonec posypeme osmaženou cibulkou.

CVIKY PRO 15. DEN

BĚH (S CHŮZÍ)

1.
2.
3.
Na začátku se před běháním krátce protáhněte. Poté dvakrát vystřídejte 10 minut běhu ve volném tempu a 30 vteřin běhu naplno. Na závěr si dejte 5 minut výklus a zakončete dvouminutovou chůzí.