husta vyzva

1

husta vyzva

2

husta vyzva

3

husta vyzva

4

husta vyzva

5

husta vyzva

6

husta vyzva

7

husta vyzva

8

husta vyzva

9

husta vyzva

10

husta vyzva

11

husta vyzva

12

husta vyzva

13

husta vyzva

14

husta vyzva

15

husta vyzva

16

husta vyzva

17

husta vyzva

18

husta vyzva

19

husta vyzva

20

husta vyzva

21

FIT-DEN

husta vyzva

10. DEN

SNÍDANĚ PRO 10. DEN

Jogurtová domácí pochoutka

Příprava 10 min.

SUROVINY:

50 g mraženého ovoce dle chuti (maliny, borůvky, jahody nebo směs)
ženy: ½ bílého Řeckého jogurtu Milko 0 % tuku; muži: celý
med

TIP:

Než začnete s přípravou, ovoce nerozmrazujte a nechejte ho do poslední chvíle v mrazáku. Jogurt vyndejte z lednice až těsně před přípravou.

POSTUP:

Mražené ovoce dejte do kuchyňského robotu a rozmixujte. Přidejte Řecký jogurt Milko a med a mixujte 1 minutu. Připravenou směs můžete konzumovat rovnou nebo ji přelít do speciálních formiček a nechat zmrazit. Dobrou chuť!

milko
milko

VEČEŘE PRO 10. DEN

Tuňáková pomazánka

Příprava: 10 min.

SUROVINY:

Milko Řecký jogurt
½ Milko tvaroh polotučný
1 konzerva tuňáka
1 menší cibule
1 lžíce hořčice
žitné bagetky

POSTUP:

Cibulku nakrájejte na jemno a vložte do velké mísy společně s Milko Řeckým jogurtem, tvarohem, hořčicí a tuňákem včetně oleje. Vše důkladně promíchejte a směs namažte buď na čerstvé pečivo, nebo na nasucho připravené tousty.

CVIKY PRO 10. DEN

BĚH

1.
2.
3.
Na začátku se před běháním krátce protáhněte. Poté třikrát vystřídejte 10 minut běhu ve volném tempu a 40 vteřin běhu naplno. Na závěr na 5 minut vyklusejte a zakončete dvouminutovou chůzí.