husta vyzva

1

husta vyzva

2

husta vyzva

3

husta vyzva

4

husta vyzva

5

husta vyzva

6

husta vyzva

7

husta vyzva

8

husta vyzva

9

husta vyzva

10

husta vyzva

11

husta vyzva

12

husta vyzva

13

husta vyzva

14

husta vyzva

15

husta vyzva

16

husta vyzva

17

husta vyzva

18

husta vyzva

19

husta vyzva

20

husta vyzva

21

FIT-DEN

husta vyzva

18. DEN

SNÍDANĚ PRO 18. DEN

Řecká klasika

příprava 5 min.

SUROVINY:

ženy: ½ bílého Řeckého jogurtu Milko 0 % tuku; muži: celý
lžíce vlašských ořechů
skořice
med

TIP:

Pro lepší chuť a stravitelnost ořechy předem lehce opražte a namočte na několik hodin do vody. Poté je propláchněte.

POSTUP:

Řecký jogurt Milko vyklopte do misky, ozdobte ořechy, oslaďte medem a posypte skořicí. Dobrou chuť!

milko
milko

VEČEŘE PRO 18. DEN

Hrachová polévka

Příprava: 25 min.

SUROVINY:

400 g mraženého hrášku
půlka citronu
bazalkové pesto
sůl, mletý pepř
Milko Řecký jogurt

POSTUP:

Do litru vroucí osolené vody vložte hrášek, přidejte dvě polévkové lžíce bazalkového pesta, mletý pepř a vařte 20 min. Po lehkém vychladnutí rozmixujte do krémové konzistence a vmíchejte nebo jen položte na povrch dvě lžíce Milko Řeckého jogurtu.

CVIKY PRO 18. DEN

Běh

1.
2.
3.
Na začátku se před běháním krátce protáhněte. Poté třikrát vystřídejte 10 minut běhu ve volném tempu a 50 vteřin běhu naplno. Na závěr si dejte 5 minut výklus a zakončete dvouminutovou chůzí.