husta vyzva husta vyzva
husta vyzva
husta vyzva

21.

DEN

husta vyzva

20.

DEN

husta vyzva

19.

DEN

husta vyzva

18.

DEN

husta vyzva

17.

DEN

husta vyzva

16.

DEN

husta vyzva

14.

DEN

husta vyzva

13.

DEN

husta vyzva

12.

DEN

husta vyzva

11.

DEN

husta vyzva

10.

DEN

husta vyzva

9.

DEN

husta vyzva

7.

DEN

husta vyzva

6.

DEN

husta vyzva

5.

DEN

husta vyzva

4.

DEN

husta vyzva

3.

DEN

husta vyzva

2.

DEN

husta vyzva

8.

DEN

husta vyzva

15.

DEN

husta vyzva

1.

DEN

SNÍDANĚ PRO 3. DEN

milko

Jogurtová domácí pochoutka

Příprava 10 min.

SUROVINY:

50 g mraženého ovoce dle chuti (maliny, borůvky, jahody nebo směs)
ženy: ½ bílého Řeckého jogurtu Milko 0 % tuku; muži: celý
med

TIP:

Než začnete s přípravou, ovoce nerozmrazujte a nechejte ho do poslední chvíle v mrazáku. Jogurt vyndejte z lednice až těsně před přípravou.

POSTUP:

Mražené ovoce dejte do kuchyňského robotu a rozmixujte. Přidejte Řecký jogurt Milko a med a mixujte 1 minutu. Připravenou směs můžete konzumovat rovnou nebo ji přelít do speciálních formiček a nechat zmrazit. Dobrou chuť!

VEČEŘE PRO 3. DEN

milko

Proteinová nálož

Příprava: 10 min.

SUROVINY:

Milko Řecký jogurt
100 g quinoy
100 g směs oříšků
1 vejce na tvrdo

POSTUP:

Den dopředu si připravte si quinou. Propláchněte a vařte 8–10min. Nechejte dalších 10 min. odstát. Vysypejte do misky a promíchejte s jogurtem a oloupaným nakrájeným vejcem uvařeným na tvrdo. Zalejte lžící olivového oleje. Celé to dochuťte sójovou omáčkou. Podávejte na studeno.

CVIKY PRO 3. DEN

Běh

1.
2.
3.
Na začátku se před běháním krátce protáhněte. Poté dvakrát vystřídejte 10 minut běhu ve volném tempu a 30 vteřin běhu naplno. Na závěr si dejte 5 minut výklus a zakončete dvouminutovou chůzí.