husta vyzva

1

husta vyzva

2

husta vyzva

3

husta vyzva

4

husta vyzva

5

husta vyzva

6

husta vyzva

7

husta vyzva

8

husta vyzva

9

husta vyzva

10

husta vyzva

11

husta vyzva

12

husta vyzva

13

husta vyzva

14

husta vyzva

15

husta vyzva

16

husta vyzva

17

husta vyzva

18

husta vyzva

19

husta vyzva

20

husta vyzva

21

FIT-DEN

husta vyzva

3. DEN

SNÍDANĚ PRO 3. DEN

Jogurtová domácí pochoutka

Příprava 10 min.

SUROVINY:

50 g mraženého ovoce dle chuti (maliny, borůvky, jahody nebo směs)
ženy: ½ bílého Řeckého jogurtu Milko 0 % tuku; muži: celý
med

TIP:

Než začnete s přípravou, ovoce nerozmrazujte a nechejte ho do poslední chvíle v mrazáku. Jogurt vyndejte z lednice až těsně před přípravou.

POSTUP:

Mražené ovoce dejte do kuchyňského robotu a rozmixujte. Přidejte Řecký jogurt Milko a med a mixujte 1 minutu. Připravenou směs můžete konzumovat rovnou nebo ji přelít do speciálních formiček a nechat zmrazit. Dobrou chuť!

milko
milko

VEČEŘE PRO 3. DEN

Proteinová nálož

Příprava: 10 min.

SUROVINY:

Milko Řecký jogurt
100 g quinoy
100 g směs oříšků
1 vejce na tvrdo

POSTUP:

Den dopředu si připravte si quinou. Propláchněte a vařte 8–10min. Nechejte dalších 10 min. odstát. Vysypejte do misky a promíchejte s jogurtem a oloupaným nakrájeným vejcem uvařeným na tvrdo. Zalejte lžící olivového oleje. Celé to dochuťte sójovou omáčkou. Podávejte na studeno.

CVIKY PRO 3. DEN

Běh

1.
2.
3.
Na začátku se před běháním krátce protáhněte. Poté dvakrát vystřídejte 10 minut běhu ve volném tempu a 30 vteřin běhu naplno. Na závěr si dejte 5 minut výklus a zakončete dvouminutovou chůzí.